Zoek
Sluit dit zoekvak.

Reizen door Nieuw Zeeland met Kinderen: Camper Inleveren

Vandaag komt onze reis door Nieuw Zeeland met kinderen bijna tot een einde. We hebben de camper ingeleverd, waarbij een grondige controle plaatsvond. Gelukkig was alles in orde. Vervolgens zijn we naar Auckland gegaan met de taxi, waar we in hetzelfde hotel verbleven als aan het begin van onze reis. We hebben de dag ontspannen doorgebracht, gewandeld en geluncht. ’s Avonds zijn we naar de film Happy Feet Two geweest, die Thije en Hidde geweldig vonden, ondanks dat de film in het Engels was.

Laatste Dag in Nieuw Zeeland met Kinderen

Onze laatste dag in Nieuw Zeeland met kinderen was onvergetelijk. We hebben genoten van de vrijheid, de prachtige natuur en de tijd die we samen hebben doorgebracht. Hoewel we graag nog een paar weken zouden blijven, kijken we ook uit naar onze terugkeer naar huis. Mijn zusje is bijna uitgerekend van haar eerste baby en ik hoop haar nog een keer zwanger te zien.

We hebben de dag doorgebracht in de haven, waar we mooie boten hebben bekeken en buiten hebben geluncht op een terras. De rest van de middag hebben we ontspannen doorgebracht, gewandeld, de laatste aankopen gedaan en de koffers opnieuw ingepakt. We hebben geleerd van de heenreis en willen vliegen met zo min mogelijk handbagage. We willen onze handen vrij hebben om de kinderen te dragen of een hand te geven indien nodig. Zij hebben beide een trunki koffer, een koffertje waar ze op kunnen zitten en die je kan trekken. Daar stoppen we alles in voor de reis. ’s Avonds gingen we vroeg naar bed, want de volgende dag vertrokken we richting Amsterdam met een tussenstop in Taipei.

Tips & Tricks voor Reizen door Nieuw Zeeland met Kinderen

• Zorg ervoor dat de laatste dag voor vertrek een rustige is, zodat iedereen ontspannen het vliegtuig instapt.
  • De bioscoop in Auckland is een prima besteding van een regenachtige middag.
  • De trunki is een aanrader wanneer je reist met kinderen vanaf ongeveer 3 jaar. Het is een koffer met wielen waarop ze ook kunnen zitten en kunnen worden voortgetrokken.

Dit gastblog is geschreven door Lonneke. Lonneke woont in Nederland met haar man Marcel en twee zonen Thije en Hidde. Lonneke neemt ons mee op de fantastische reis die zij met haar gezin maakte door Nieuw Zeeland toen de kinderen 2,5 en 4 jaar waren.

Vind je dit artikel leuk? Dan vind je deze artikelen waarschijnlijk ook leuk: